dilluns, de febrer 05, 2007

Viatget Tunísia'07


uoooo!

aqui us poso les fotos del viatge que vaig fer akesta darrea setmana per tunísia, amb motiu del viatge final de carrera.

aqui un moment d'inspiració per reflexionar en un raconet del coliseu de Jem, fet pels romans ara fa uns 20 segles.


Una foto de la visita que vem fer a la porta del desert, a la ciutat de Douz, cap al sud del país.









La posta de sol al desert, magnifiques vistes des de sobre un dromedari.








Això d'aqui a l'esquerra es un l'oasis de Nefta, a l'oest del pais. Vem reccorer més de 1600 km en una setmaneta per veure els llocs més "bonics" .













...un espectacle de nit que feien per allà....

















video de la ruta en 4x4 que vem fer pel desert

En fi, una bona experiencia per poder apendre coses noves i noves cultures pels diferents paisos que formen el nostre planeta


...la millor escola de la vida és viatjar...

fins la proxima!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nanuuu Estiben!! que jo tb vaig anar a Tunissia!! i vaig veure les mateixes coses, bé el video del tot terreny pel desert! jaja debia ser cuan anaveu a visitar els oasis de muntanya! una passada!! veig q has fet casi casi les mateixes fotos jojo, vas probar les xixes m'imagino no? i les cases dels tuarg? INCREIBLE! el millor viatge q he fet mai jo! :) hem fas enveja ara amb el video aquest del tot terreny!